Full rulle

Så där nu hinner jag skriva några rader. Vide sover just nu. Han har varit vaken hela eftermiddagen så han var bra trött nu. Själv har jag varit och klippt mig medans mamma fick rå om lilleman och steka köttbullar till julbordet. Nu sitter jag och väntar på att svärmor ska ringa för hon ska plocka upp mig också ska vi åka till Hanna och julpyssla. (Nästan) alla tjejer från släkten Persson/Dalemo ska samlas så det blir nog en livad afton.

Här fick jag förresten originalbilden av min mor så ni får se. Fem år är vi här och första dagen på lekis som det hette då.


Kommentarer
Postat av: Louise

Naaaw vad gölligt kort! Hallå, man måste ju få retas lite! :)

2010-12-15 @ 19:26:18
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: maria b

Sött :)

2010-12-15 @ 21:48:25
URL: http://mariabo.blogg.se/
Postat av: sändy

hihi vad söta i ä ;)

2010-12-15 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0