24 Februari

Tjena tjena
Nu sitter jag här och pausar med magen i vädret höhö. Har flängt runt lite väl mycket nu. Plockat iordning i köket, vikt tvätt och donat runt lite. Känner mej ganska pigg i dag. Tror det är järntabletterna som börjar ge effekt. Skönt att slippa känna sig som en drogad zombie för en gångs skull. Ont har jag förvisso men det är ju ingen raketfart på mej. Sätta sig emellanåt måste man också. Pust! är så väldigt anfådd, tror också det har lite med järnvärdet att göra eller att jag sakta men säkert håller på att förvandals till en flodhäst (men jag vägrar ha ångest för de sju mackorna med nutella jag klämde ner till frukost i morse...)
Vad har jag annars att förtälja då. Jo på fredag efter min intervju ska jag och kråkan dra oss in till stan och gå på after worken på Rymd. Har nämligen varsin fribiljett till det som vi fick när vi var där på julbordet med Håkans jobb. Tänkte att det skulle va dags att få tummen ur och använda dom eftersom dom går ut på fredag. Efter det ska vi gå på bio och se Shutter island. Har verkligen sett fram emot denna filmen. Gött att den går på 2:an redan där det är mysigare att sitta. Skabli så gött att komma ut och göra någonting tillsammans. Har varit för mycket renovering och bröte nu så Håkan behöver vila lite. Själv är man ju för jävla trött på att bara gå hemma nu. Hur segt som helst. Längtar tills bebisen kommer så man får något att göra och att foglossningen släpper sedan givetvis att få komma tillbaka och jobba igen. Jag älskar ju att jobba! Hoppas man aldrig mer blir sjukskriven eller ännu värre arbetslös. Fy fan! Inget för mej alltså.
Hepp nu ska jag snoka runt lite här och kanske greja lite mer innan jag sätter igång med maten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0