25 Februari

Morsning!
Här sitter jag och hänger. Börjar bli lite smått trött nu så jag ska lägga mej och snusa en stund efter att Stig har varit här och lämnat några taklister. Sov väldigt dåligt i natt. Hade ont också kliade det som satan på benen. Lyckades väl somna om vid 05.30 snåret. Segt. Fick ett samtal av en dam från kommunen också så på tisdag ska jag till vara koncerthus på någon slags introduktion för nyanställda. Kan ju vara lite intressant så det tackade jag ja till. Hoppas jag inte känner mej allt för risig bara. Annars idag har jag tvättat, plockat upp böcker i bokhyllorna (aj min rygg) inte så bra. Sedan har jag gått igenom alla gamla bilder på Håkans dator och valt ut dem som ska framkallas. Härligt att jag äntligen fick den tummen ur röven... Sedan hade jag nästan känt lite för att dammsuga här men kroppen säger nej efter den där dusten med böckerna. Håkans sista glass har jag ätit upp också (fy på mej)
Måste lägga ut en magbild snart igen tycker jag. Den har verkligen växt *poff*. Har tänkt på det i flera veckor men det har inte blivit av bara. På lördag går jag in i vecka 26 så då jävlar får det bli en bild. Så länge får ni nöja er med en "wiew from the top".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0