14 Januari

Jomenserrusåatt
Idag var jag tvungen att vakna till liv i tid för att pallra mej till vårdcentralen. Hade sällskap med Håkan som gick till jobbet. Mysigt. Besöket gick bra och jag är sjukskriven resten av månaden också får jag ju höra av mej om det behöver förlängas givetvis. Får vi bara hoppas att FK går med på detta också men det kan man ju inte räkna med. Piss vad jobbigt allt ska behöva vara. Blev klar i sån tid att jag han gå till jobbet och prata lite med chefen mm och dom hade tittat på mina lasdagar och jag har 724 dagar innan jag blev sjuk och man ska ha 720 för att lasa in så nu JÄVLAR! Min chef mumlade om att jag självklart skulle lasa in nu så jag ska prata med den där jävla Gunnel igen och börjar hon mumla om nån skit igen så drar jag in facket!
Sedan åkte jag upp och fikade med tjejerna och snackade lite. Kul att se dom igen! Öppnade en chokladask för min skull gjorde dom också hehe dom vet vad jag gillar.
Väl hemma igen var jag så trött och slut så efter en stund vid datorn gick jag och la mej och har typ sovit till för en halvtimme sen. Inte så smart kanske men det var riktigt gött!
Nu ska jag mögla lite framför datorn (det enda jag gör) med den här godingen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0