16 Januari

Morsning
Dålig uppdatering i dag men jag har haft besök av min syster yster som väckte mej okristligt tidigt som det kallas. Eller ja klockan var ju nästan halv 11 men ändå. Hade ju en lika trevlig natt som natten innan där jag bara sovit 3 timmar och sen hade så ont att jag inte kunde ligga kvar. Sen vaknade jag flera gånger en gång vaknade jag av en hemsk mardröm. Jag drömde att Håkan var otrogen bl a det var så hemskt så jag började gråta då är det skönt att vakna.
I dag har jag också varit hos Fjällan och sminkat henne för hon skulle minsann på bröllop. Så himla snygg blev hon!
Håkan har varit så duktig i dag också och köket börjar bli riktigt fint. Alla skåpsluckor är uppe nu också (förutom två som var märken på som vi ska byta) så i morn ska jag försöka få in lite saker i skåpen. Måste ta lite bilder också så ni får se. Nu är det inte mycket kvar.
Nu ska jag mysa lite med kråkan innan jag går och lägger mej
natti!

Kommentarer
Postat av: cammie

hihi. JA! jag har kännt bebis ett par gånger. Men inget stort. Ett spratt här och ett spratt där. Vet hur det ska kännas så det var lätt att känna igen känslan :) Men det dröjer väl nån/några veckor tills det känns på allvar :) Du då??? nyfiken :)

2010-01-16 @ 23:36:22
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, än så länge är det gott med plommon men det hinner nog ändras...;)

2010-01-17 @ 14:06:01
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0