18 Januari

Halli hallå
Här sitter jag och väntar på att maten som står i ugnen ska bli färdig. Kyckling med pommes står på menyn. Ingen fläskkotlett i dag alltså höhö.
Har just nu lite småtråkigt. Vill att dagarna ska gå fort fort fort nu när det bara är en vecka till UL. I morn ska jag och syster dyster in till stan och kika. Jag är i stort behov av fler par mysbyxor i en lite större storlek och lite annat smått och gott. En fika på Söderströms är planerad också. SEMLA FÖR FAN!
På onsadag får jag även besök av Camilla och kanske Ulrika som kikar in här efter de har haft APG på Tornumsgården. Skoj skoj.
Nähepp nu piper ungnjäveln så nu får jag lyfta på arslet


Kommentarer
Postat av: august

Hoppas magen och du mår bra trots alla jävelstyg. Puss på dig!

2010-01-18 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0