9 Januari

Morsning korsning
Här sitter jag helt övergiven och glor. Håkan plus hans familj har åkt till coop mm för att inhandla diverse grejer till köket. Jag orkade inte följa med för jag har redigt ont i dag så jag tar det lite piano, blir bara värre om jag anstränger mej.
Blir antagligen en hel del sittandes vid datorn i dag med så räkna med en del blogginlägg. Men allra först funderar jag på att ta mej en dusch. Så jävla gött att man slipper förvandlas till mögel så fort man sticker in huvudet under vattnet.

Så får det bli!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Alihaa

Heej!



Jag råååååå diggggggaaaarrr din bloggg

2010-01-09 @ 12:26:16
URL: http://alihaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

uff så jobbigt :/ får hoppas på att det ger med sig. Det går väl bra här, än så länge. Det har dock börjat klicka i höften när jag bär elias och går i trapper. benen viker sig lixom.. inte bra alls. Men jag överlever smärtan iafall. Var ju vid denna tiden när jag väntade elias som mina besvär började. ja det ska tusan inte vara lätt att bära fram ett liv :)

2010-01-09 @ 13:39:59
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0