bebisprat

Hej hopp. Nu är glassen slut och magen nöjd höhö. Tiitar runt lite på bebisgrejer och jag har länge vetat vilket babygym jag vill ha och nu har jag en sådan tur att Elinor somhar ett sådant gym kan tänka sej att sälja sitt snart när Elias tröttnar på det. Jippi! Så här fint är det



Jag har däremot ett stort problem. Barnvagn måste man ju ha men jag har verkligen noll koll när det gäller barnvagnar. Jag fattar liksom ingenting. Mjuklift, citykorg mm mm. Hjälp! Jag tror i alla fall att jag vill ha svängbara hjul eftersom dom är lättare att köra då eller? Marie? Malin? Eller någon som kan ge mej ett tips eller två :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Bugaboo eller Urban Jungle- dem är grymma men väldigt dyra! Lätta att köra & väldigt smidiga:)

2010-01-15 @ 00:19:13
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Spättan

Pingu grejerna är jätte söta. Storebror Rasmus fick välja alla sängkläder och annat så ALLT är Pingu här :)

Vi har precis köpt en Urban Jungle,hur smidig som helst! Beginners på Överby har super bra personal!

2010-01-15 @ 17:59:36
Postat av: cammie

jag var oxå inne på svängbara hjul (3-hjul) dels för dom e snygga. Men dom är jäkligt bökiga! trottoarkanter blanda annat och allmänt ojämna underlag. Nje, det fick bli en fast 4 hjulare :)

2010-01-15 @ 23:22:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: marie

jajjjjjjjemen, detta kan ju ja vettu :P

Håller med "jossan", vi har en urban jungle, men nackdelen med den är att man inte kan ha barnet sittandes mot sig. Så jag rekomenderar Teutonia Fun! Inte lika dyr, men heeeelt klart den BÄSTA vi haft! Den är smalare än alla andra vagnar (skitbra i affärer), man kan vända sitsen, bra stötdämpning (på många märken som endel av brio o emmaljungas modeller blir dom dåliga jättefort), snygga färger, svängbara hjul. Ah, skitbra helt enkelt :) Provkör på brio i stan eller babyproffsen i skövde.. kram

2010-01-16 @ 23:23:44
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0