...

morsning
Här sitter jag och segar i vanlig ordning. Har fått en del gjort i dag i alla fall. Har bokat klipptid inför bröllopet, bokat ny tid hos Bm, beställt soffa+ köksbord och ringt till vårcentralen för jag måste förlänga min sjukskrivning. Har extra förbannat ont i dag men det har väl att göra med att jag flängt runt på kryckorna i helgen. Man orkar ju ingenting!
Förresten har jag ju glömt berrätta att Heineken är tillbaka. Skulle gå och lägga mej i gårkväll och var otröstlig så Håkan gick ut på en sista jakt men då hade tydligen Heineken suttit utanför dörren och strosat in som inget. Så Håkan bar in Heineken till mej och jag blev så glad över att se kattskrället att jag grät ännu mer. Tänk om han inte hittat tillbaka och fått sova ute i massa minusgrader. Stackarn. I dag har han inte velat sticka ut nosen för han har legat under mitt täcke i sängen hela dagen lång och hårat ner. 
Nähepp nu ska jag ut och botanisera på tradera och se om man kan haffa några söta bebiskläder till räkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0