Juldagen

Ja nu fortsätter uppdateringen om julen.

Juldagen spenderades först hos svärmor och svärfar med Håkans familj. Dom har alltid ett hav av julklappar

Stig fixar med maten


De här bilderna var de enda jag lyckades knäppa tyvärr (knäppt) Men kvällen fortsatte i alla fall hos Sandra i Lidköping. Det var helt klart värt besväret med alla trappor för det var roligaste festen på länge. Jag satt väl mest på min stol men det gick allt bra att sittdansa också höhö.

Sara och Malin

Lilla söt-Sture


syrran och jag klämmer i


Sedan blev det dimmigt och dansen tog fart

En del ville hellre kramas i soffan



sedan sjöng vi såklart för födelsedagsbarnet

Bilda hööög!

Sara gick ut på ballkongen och såg ut som ett litet spöke


Har även en del roliga filmer från denna festen men dom måste jag lada upp först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0