Smällfet

Ja så känner jag mej just nu. Har varit och ätit god mat hos grannarna Olle och Låle. Gissa vad dom bjöd på då? Fläskkotlett!! Nästan så jag började grina av lycka höhö. Hur gulliga får man bli liksom. Till detta serverades potatisgrattäng och kantarellsås. slurp! Sedan fick vi några tilltugg som såg väldigt skumma ut. Olle ville inte säga vad det var utan vi skulle få gissa och jag tryckte i mig en och kom snabbt fram till att det var en dadel inlindad i bacon. Svingött! Låter väl helskumt men den kombon var riktigt najs alltså. Till efterrät blev det glass med en svingod chokladsås. Att man blev mätt är ju bara förnamnet. Jättetrevligt hade vi i alla fall. Så fort vi har ett riktigt bord ska vi bju tillbaka hehe.
Nu ska jag snoka runt lite innan jag kryper till sängs. Lägga ut en magbild ska jag göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0