5 Juli

Tut i luren!
Tänkte passa på att uppdatera lite här medans Vide sover. Har varit en ganska händlserik helg. Så här kommer lite bilder.

På fredag kväll var det en för-svensexa för stoffe. Han hade fått klä sig i värdens "läckraste" tjejkläder och jag fick i uppdrag att göra en snabbsminkning på honom. Måste säga att han borde köra på rött läppstift lite oftare för det klädde honom verkligen höhö. Sedan drog vi bort till Oltorp där han skulle få springa midnattsloppet. Tyvär hann Vide tröttna så vi fick inte se den starten men några bilder han jag allt ta innan dess.









När vi kom hem somnade Vide på stört och jag och Håkan satte oss på baksidan och grillade korv.
Lördagen spenderade Håkan i göteborg på sin brors svensexa så jag fick klara mej helt själv med vide hela dagen lång. Vi var på kalas hos Olle och Låle tillsammans med alla grannar på gatan. Jättemysigt och Vide sken som en sol nästan hela tiden hehe.
I går tog vi det lugnt hela dagen och framåt kvällningen gick vi till shalins för det är någon som käkat upp alla våra blöjor...typ...sedan mellanlandade vi hos svärföräldrarna och där blev vi kvar. Vi käkade nyponsoppa med glass och hyrde Farsan. Filmen var sådär men scenen där Torkel gör sallad är ju bara GULD höhö
I dag ska vi till BVC och efter det tror jag det blir en tripp till svärisarna igen så dem kan underhålla Vide medans Håkan bleker barret på mig. Kan inte gå runt och se ut som trailertrasch längre känner jag...
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mrsjohansson

ja det var en sån ni hade! ja en hos er såg det ju jättefint ut så det var inget ljug..men vi har ju lite annan stil i vårat tv rum så jag var lite osäker...om det skulle matcha med våran gröna tapet hehe =)

2010-07-06 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0