13 Juni

Tjip!
Nu sitter jag i soffan och pausar. Vide älskling har sovit sen tolv så vaknar han inte snart så blir det väckning, måste ju klämma i plutten lite mat. Håkan och jag har fått lite gjort nu i dag. Plockat undan lite och grejat så det slipper se ut som kriget överallt. Lättare att bara njuta av bebis och ta det lugnt när det är städat.
I morn ska vi på läkarkontroll med Vide. Hörselprov och PKU prov (tror jag det hette) sedan ska vi hälsa på tant Sandra en sväng höhö. Nu ska jag ordna med bilderna från i går när vi firade mormor som fyllde 85 i tisdags. Hon ville att jag skulle hälsa Diana, Kalle och Jenny och eftersom ni läser här så tar jag den hälsningen via bloggen.
Hepp bilder var det!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tant Sandra låter faktiskt inte så dumt ändå =)

2010-06-13 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0