2 Juni

mors mors.
Sitter här och svettas. Shit vad varmt det vart i dag men jag klagar inte. Satt allt ute en stund och solade näsan men vågade inte sitta för länge eftersom jag mådde så dåligt i går av solen. Självklart fick jag vämeslag idag också. Får väl hålla mej i skuggan i sommar tills mina 16 kg övervikt flygit sin kos...
I dag har vi varit hos bm och allt såg bra ut. Lillkillen låg långt ner och var bara pyttelite ruckbar så inte helt fixerad. Nästa gång jag ska dit är dagen innan bf alltså torsdag nästa vecka men både jag och Rose-Marie hoppas att jag inte kommer dit haha. Vore gött om man kunde klämma ut guldklimpen snart. Resten av dagen har jag inte gjort så mycket mer än att sova, kissa, äta, sova, kissa, äta späckat schema verkligen...
i kväll har vi varit och firat svärmor som har födelsedag i dag. Det bjöds på grillat och potatissallad och tårta till fika. Så jäkla gött. Självklart skickade de med överbliven tårta till de största kakmonstrena...mej och Håkan alltså höhö mums.
I går var ju syrran och Hugo här så jag tänkte slänga upp de få bilderna jag tog




Nu skulle jag gärna gå och lägga mej men sovrummet är varmare än en bastu i helvetet så man är ju inte direkt sugen på att krypa in där och svettas bort. Nä får sitta här och uggla ett tag till med andra ord...

Kommentarer
Postat av: AnnA

15 dagar?! Herrejävlar!! Då ska jag inte gnälla än då med andra ord :p

2010-06-02 @ 23:32:36
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0