24 Juni

Mors mors
Nu ska vi se om jag hinner skriva ett inlägg här innan lillkillen vaknar.
I går var han riktigt gnällig och skrikig hela kvällen. Håkan kunde jag inte få så mycket hjälp av för han och Stig satte upp glasskivorna (äntligen) men såklart var en skiva för lång men det löste dom genom att hugga ett hål i väggen höhö. Svärmor och Hanna kom förbi också och då lämnades han raskt över i farmors famn. Hon kopplade "kolikgreppet" på Vide medans jag däckade i sängen, tydligen gjorde Vide samma sak för jag vaknade av att Håkan gick och la sig och då var det tyst som i graven.
Verkar som om han har lite problem med magen emellanåt men det kanske alla bebisar har?
Tack förresten för alla kommentarer i inlägget innan. Visst är han underbar? Jag är allt en stolt mamma.
Nu ska jag nog smyga ut i solen några minuter och pressa. I kväll kommer zombien hit på besök också trevligt trevligt.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

testa och köp sempers magdroppar på apoteket dom gör susen för skrikiga barn;) lite dyra förståss men helt klart värt det om det fungerar=)

2010-06-24 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0