10 Mars

Idag går mjölken i kylen ut så nu vet alla det...
Jahopp idag är jag lika pigg och glad som i går så då vet ni vilken nivå det ligger på.
Har precis käkat frukost och ska snart hoppa in i duschen och efter det blir det kladdmuffinsbak som jag inte orkade med igår kväll. Åkte ju och hämtade tapeter och lim mm mm på colorex i går och även en burk med färg som vi hoppas blir bra. Så jävla svårt att välja efter ett litet streck på en pappersremsa men vi får tro att der blir bra,vi var ju i alla fall överrens båda två höhö.
Nu har vi även bställt tv och i dag ska Håkan beställa videokamera också. Blir nog himlans bra.För dom som är intresserade ska jag försöka googla bilder på sakerna sen så ni får se.
Ja vad händer mer idag då. Jo vi ska bege oss in till stan efter Håkan slutat jobba och storhandla eftersom det börjar fattas saker lite här och där. Så ser planen ut.
Nu ska jag snoka runt lite här innan jag tar tag i mej själv.


Kommentarer
Postat av: sändy

då blire gammel oboy :D

2010-03-10 @ 11:57:31
URL: http://darkling.blogg.se/
Postat av: AnnA

Ska nog testa med varm oboy nästa gång :p När man doppade i mjölk tog de ju så lång tid innan smeten i kakan löstes upp.. har inte tid att vänta så länge då jag helst vill slänga i mig hela paketet på en gång ;p

2010-03-10 @ 12:36:03
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0