14 Mars

morrn morrn!
Här sitter jag i sängen och försöker få liv i min karl men det går lite segt. Har precis käkat frukost men inte det jag egentligen ville ha. Var så förbannat sugen på en stor tallrik med loops men när jag kommer ut i köket ser jag det tomma mjölkpaketet ligga på köksbänken och håna mej. Hade lust att ställa mej och skrika och gråta. Psyket nästa...
Det fick bli två torra rostmackor med ost och marmelad i stället, långt ifrån lyxfrukosten jag bullade upp igår medandra ord, men mätt blev jag i alla fall.
Får se vad jag hittar på i dag, Håkan ska ju börja måla väggarna så det ska ju bli spännande att se hur det artar sig.
Hepp nu får jag försöka sätta fart på kråkan här så hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v28 <3

Hehe håller med. De är verkligen jobbigt att stiga upp och kissa jämt. Aj, vad jobbigt! Jo jag känner av foglossning, men inte så värst mycket än. Men ischias har jag haft ordentligt av.

2010-03-14 @ 20:12:10
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hej hoppas du har haft en underbar tisdag! imorgon ska vi hämta vagnen så det ska bli kul. Missa inte imorgon när vi ska knäppa lite kort tillsammans med sambon och med vagnen :) man måste ju börja vänja sig nu innan förlossningen. :)

2010-03-16 @ 23:28:49
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0