23 Mars

Tjip!
Tack för alla fina komentarer i inlägget nedan. Kul att ni gillar det. Vi är ju själva väldigt nöjda men det är ju alltid kul att höra hur andra tycker.
I natt har jag sovit sådär. Slumrade till ordentligt efter att jag skickat Håkan till jobbet i morse och sov tugnt när mamma väckte mej 10.30. Fattar inte varför jag inte kan sova lika bra på natten utan först på förmiddagen. Knäppt. Nu har vi i alla fall fixat och donat lite här. Jag har satt igång en tvättmaskin bland annat. Blir nog en hemmadag för mej idag igen. För det första är jag fruktansvärt trött och för det andra ser jag ut som en överkörd kyckling i huvudet efter en misslyckad blekning i går. Det här får du göra om.
I går kväll fick jag äntligen skrivit färdigt alla mina papper som ska till försäkringskassan för ansökan om Havandeskapspenning. Det är fan i mej tur att man är gravid i nio långa månader så man kanske hinner få svar från försäkringskassan innan ungen ploppar ut. Alla dessa jävla papper säger jag bara. Men nu ska de skickas i dag så är det bara att vänta. 
Hepp nu ska jag väl snoka vidare här så hörs vi senare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0