7 Mars

Yo!
Nu har jag till slut parkerat mig här. Har varit en hektisk helg därav dålig uppdatering. I går var det kalas igen för att fira kråkan och efter det var jag så slut så jag bara däckade i sängen i princip. I dag har vi varit i Skövde och härjat. Kikat på tv-apparater och videokameror så ögonen går i kors höhö. Så nu har vi lite koll på det. var inne en sväng på babyproffsen och klämde ännu en gång på Singen och har nu bestämt oss för att det är en sån det får bli. Ska kika lite på nätet om man kan få den billigare innan vi beställer. Inne på Chili hittade vi fin fina kuddar till soffan. Blev för jävla bra. Visar bild sen. Även en tvättkorg hittade vi. När vi gick på IKEA hittade vi ingen vi gillade men jag hittade en papperskorg som såg ut som en plåttunna med lock och sa då att en sån skulle jag vilja ha fast stor till tvättkorg och precis en sån hittade vi inne på chili. perfekt! En svart som det t o m står tvätt på. Kommer passa perfekt in i tvättstugan när vi gjort iordning där. Fast den står ju bra där redan nu. Ny dammsugare har vi införskaffat också. Fick pengar till den i julklapp men det är först nu vi hunnit köpa den, starkt jobbat...
På väg hem passade vi på att överraska lilla mormor med semlor. Hon är så go för vi pratade givetvis om andra chansen som gick på teven igår och hon var arg som ett bi för att Pernilla Whalgren gått vidare i stället för Crusified barbara. Hon är för jävla tuff min mormor <3
Sedan hade vi besök här av Larsa och Janne som skulle se om det var möjligt med glasskiva istället för kakel i köket. Dom mätte och pillade lite så vi får se vad det blir i slutänden.
Hepp nu ska jag snoka runt lite här och vänta på att Håkan serverar mig korv med bröööö!


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha ååå så söt din mormor :D synd att jag inte var hemma när ni var här och härja! hoppas att vi kan ses snart, är lite sugen på att åka å hälsa på er, är ni lediga i helgen? pöss!

2010-03-07 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0