9 Mars

Ont ont ont!
Ja fy fan nu orkar jag inte med skiten längre. Har sovit skitdåligt i natt med. Däckade väl till sist vid 07 tiden och har slumrat och vaknat sedan dess till jag mösa mej upp vid 12.30. Jag är allt annat än pigg om man säger så...
Jag tror faktiskt inte jag kommer va en av dem som tänker tillbaka på graviditeten med salig blick och längtansfulla suckar...
Jag ska se till att muntra upp mej själv i kväll med att baka kladdmuffins! Choklad löser alla problem.
Nu ska jag bara försöka fördriva tiden tills kråkan slutar jobba för då ska vi dra till colorex och hämta tapeterna och bestämma övrig färg i tv-rummet. Får se om det slutar med slagsmål eller om jag får som jag vill höhö nä men vi brukar vara ganska överrens otroligt nog.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det tycker jag absolut att du ska göra, dom är farligt goda! Man kan inte sluta äta dom!! Usch vad tråkigt att du har så ont! Hoppas att det blir bättre!

2010-03-09 @ 15:55:15
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tänker på dig gumman!

2010-03-09 @ 19:40:22
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men de ska du få! =) Jag skickar ut lösen på facebook imorgon. =)

2010-03-09 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0