Kollage

Här är lite av allt det som fick följa med hem från Ikea:

Ikea

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt! Jag måste komma hem till er snart och kika lite! Är du ledig någon dag? Jag kan ta med fika! =)

2010-03-01 @ 21:21:12
Postat av: Evelina - blivande mamma <3

Ja men vad roligt :) Kul att följa dom som gått lika länge som en själv! Få se vem som får först av oss då :D

2010-03-01 @ 21:51:09
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag och sambon har lite problem angående om barnvagnar, men du kanske kan hjälpa oss.? =) Imorgon efter vi har varit på ultraljudet, är det dags för våran del att kolla på barnvagnar till vårt lilla mirakel som är beräknad den 31 Juli, men vi har lite problem. Du kanske kan lösa det..? =) Fin blogg du har förresten, en rolig blogg med massor med bilder.Sånt gillar jag! Ska börja följa den här! =) om du tycker om barn och tycker det är roligt att följa om en graviditet så följ gärna min blogg också!

2010-03-02 @ 13:38:14
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0