1 Maj

Tjena tjena.
Här sitter jag och äter glass och försöker kyla ner halsen.Så hiskeligt trevligt med konstant halsbränna...
Här händer för övrigt inte så mycket. Håkans dator har pajat så han är rätt manisk för tillfället höhö. Timme ut och timme in håller han på och pillar och ojjar sig. Han har tjatat jättelänge om att han ska köpa ny dator men tydligen inte just nu. Får se om han får någon fart på den.
I går var vi på föräldragrupp. Det var så hiskeligt tråkigt. Var på sjukgymnastiken och lyssnade på en som pratade om hur man ska förebygga ryggont mm. Jo tack jag har läst ergonomi jag kan det där liksom. Men har man så ont så man bara ligger och skriker så tror jag inte att "rätt hållning" kommer rädda mej. En klubba i huvudet tack. Kunde i alla fall bunkra på mej ett storpack med halsbrännetabletter och blev upplyst av apoteksgubben att det var kungens födelsedag så resan var väl inte helt bortkastad trots allt...
I dag går jag in i vecka 35 (shiiiiiiit) så inte långt kvar med andra ord. Slänger väl in en magbild mm lite senare. Håller även på att ladda upp ett skojsigt klipp på våran fjantkatt som slog alla rekord häromdagen. Missa inte det haha.

Nä nu kurrar det i magen efter något mer känner jag.

smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0