11 Maj

Dags för en uppdatering kanske..?
Har haft en ganska jävlig helg faktiskt. Den började bra med grillning hos Malin & Jonny i fredags. Mumsigt och mysigt. Kan slänga ut några bilder på't senare. Lördag var jag trött tröttare tröttast och sov nästan hela dagen. Konstigt tyckte jag då men sedan satte magen igång att krångla natten till söndag så det blev några spurter dit innan jag kunde somna vid 06 (zZz) upp tidigt för att vi skulle till IKEA. Kände mej inte illamående eller så men jag vågade inte äta någon riktig frukost så jag hällde i mig 1½ glas proviva och tuggade några tuggor på en rostmacka med smör. Iväg bar det och resan gick hyffsat förutom att jag fick så jävla ont i ryggen och åla mej som en korv i sätet och gnällde som värsta 3-åringen. Till slut var vi framme och ett toabesök stod på schemat och det var inte trevligt. Håkan raggade upp en rullstol till mej sedan började shoppingrundan. Jag började självklart må dåligt men gav mej fan på att jag skulle klara det. Vi var ju tvugna att köpa ny säng mm och självklart fick vi assistans av en svinsnygg kille som skulle ha en på rygg på varenda madrass höhö. Nä men till slut hade vi bestämt oss och är väldigt nöjda. Kommer sova som en jävla prinsessa i den sängen.
Efter em matpaus där de andra åt köttbullar och jag levde på luft (man är inte direkt sugen på mat när man har ränneskita) så fortsatte vi med inköpen. Hade velat kika massor men jag var helt slut. Ont i ryggen och hungrig mm så vi fick snabba på det hela. Innan vi åkte hem åt vi varsin mjukglass men den vände i min mage direkt...urk.
Väl hemma bäddades jag ner i sängen och sov några timmar och när jag vaknade servade Håkan mej med så mycket blåbärssoppa jag kunde dricka <3
Mådde dåligt i går med men i dag känns det bra igen som tur är. Svärmor och svägerska har precis varit här med klänningen jag ska ha på bröllopet på lördag. Den behövdes ordnas till i urringningen eftersom jag har svällt från en B till E kupa(!) men nu sitter den som ett smäck. En liten kavaj att ha till fick jag låna av kusin Mia så nu är jag kittad. Skulle fått låna skor av Hanna också men dom var för stora så det har jag kvar att fixa.
Herregud vilket långt inlägg! Inte den roligaste läsningen för er kanske. När jag väl skriver så är det bara bajs liksom...höhö
Nä nu ska jag fortsätta greja här

Kommentarer
Postat av: AnnA

Jag tycker dina inlägg är skojiga att läsa, för du skriver så ofta på ett underhållande sätt =)

Skoj att gå på bröllop.. Eller ja, skoj.. Är väl snarare fint.. Sen sitter man (iallafall jag) och torkar tårarna, haha ;p

2010-05-11 @ 16:20:38
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Bella

Uuuh, jobbigt med kass mage du, hoppas det känns bättre nu!

Jävlar vilka boobs du har fått då! Haha! Inte konstigt du får ont i ryggen ;P

Har du nån såndär "känsla" vad det är för kön på barnet förresten?

2010-05-11 @ 17:23:53
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: AnnA

2 till?! Wow.. Tror de va 10år sedan jag va på ett bröllop sist :p

Känns som att det är många som gifter sig detta året.. Vet många av mina gamla klasskamrater som gått och gift sig.. Och så är de hur många gravida som helst :p Läser din och sen 2 andra tjejers bloggar, som har gått ungefär lika långt som dig med sina graviditeter. Sketsköj att läsa om det, men jag ska beställa mina barn på postorder ;p

2010-05-11 @ 19:25:20
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: sändy

Tack! var tvungen å visa krille inlägget, hoho, soffan är grön inte grå som IKEA vill ha det till. Min älskling har blivit blåst, hoho ;)

2010-05-12 @ 19:24:40
Postat av: cammie

heej! =) Hur går det för dig? Har du några känningar på att det snart e på G? inte långt kvar nu =)

2010-05-12 @ 22:07:27
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: cammie

6 veckor kvar för min del. Min lille bebbe busade med mig efter att jag vart i Oslo och jag fick rejäla värkar. Var inne och checka men inget på G. Men fan va det känndes, flash back på smärtan som kommer. haha.. Lugnt nu iafall, sammandragningar me inget annat =) snart snart snart.. tycker det har gått fort hela grejen :)

2010-05-12 @ 22:48:48
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0