17 Maj

Tjo tjip!
Tänkte uppdatera er lite om helgens bravader först och främst.
Var på ett fantastiskt bröllop i lördags. Håkans kusin som jag inte träffat så mycket var det som gifte sig. Middagen och festen hölls på Bjertorp slott. tjusigt tjusigt. maten var kanon och festen också. Blev så rackarns sugen på rödvin när jag satt där med min cola men jag fick ju i alla fall sniffa på bordsherrens glas höhö. Festen eftterråt var ju också kanon! Brudparet hade fått lära sig en afrikansk dans på sin möhippa/svensexa som dom uppträdde med plus att dom hade fått spela in timotejs låt kom som spelades och dom mimade till. Dom sjöng faktiskt riktigt bra hehe. Sedan hoppar en kompis till brudparet fram och säger att han har en liten present till brudparet och tar micken och säger. "Här kommer Timotej!" också kom dom framtroppandes och drog av några låtar. Alla blev som galna och värst var nog Håkan som skrek värre än en idolpublik full med fjortistjejer. Håkan <3 Timotej liksom...
Sedan tröttnade min rygg till slut och som tur var fick jag låna ett rum av Håkans faster så jag kunde vila mej lite tills resten av familjen Dalemo var redo att åka hem. Väldigt lyckat bröllop!
I går var vi lite sega både Håkan och jag, mest Håkan faktiskt som var riktigt bakis trots att jag väckte honom med Timotej på högsta volym för att skoja till det lite...var av någon underlig anledning inte så populärt höhö.
Mamma kom hit under dagen och röjde upp i trädgården och planterade bl a nya pelargonier eftersom jag lyckats ha död på alla dom jag fick av Neta.. så nu är det så fint här så. Vi fick även besök av familjen Larsson som fick sej en titt på huset och sladdrig rulltårta som jag bakat. Fast jag blev lite gladare när deras dotter Saga sa att t o m den var god hihi. sötonge.
Håkan och jag avslutade kvällen med att se filmen Up. Har ni inte sett den så gör det, så fruktansvärt bra!
Hepp nu kan jag inte sitta här och glo mer. Måste tvätta lite och få lite annan bröte gjort.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: mrsjohansson

åh timoteij då hade jag också skrikit som en fjortis =) fan koster det inte typ 50000 och boka dem? eller kände dom nån?



jag har sett nästan hela filmen upp utan ljud haha men jag tyckte den var bra ändå..;P

2010-05-17 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0