18 Maj

Morsning korsning!
Här sitter jag och klämmer som vanligt. Uppe i tid är jag också men det beror ju på att vi har varit hos bm nu på morgonen. Allt gick jättebra och vi skrev sammanfattning av graviditeten mm. Men jag höll nästan på att svimma av efter ett tag eftersom jag skulle ta prover denna gången så skulle jag passa på att ta nya gallsyraprover också och då ska man ju vara fastande tolv timmar innan så ni kan ju fatta hur hungrig jag var. Nästan sprang ut i bilen efter provtagningen och slängde i mig min frukt jag packat med mej sedan när jag kom hem gjorde jag iordning en stoooor portion med vaniljfil och crunchy. Smask. Tänkte springa över till grannen om en stund med en chokladask och några tulpaner från trädgården. Hon har brutit foten för ett tag sen och jag har inte varit där än pga magsjuka och andra doningar men bättre sent än aldrig. Efter det tar jag nog en powernap för jag är en aningens aning seg känner jag.
Först lite slösurfing!

Kommentarer
Postat av: cammie

oh, vet ni att det blir en pojke nu? =)

2010-05-18 @ 12:52:57
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sändy

diana kan ho ;)



Jävlar vad fin du var på brölloppet kristin! :D å sketsnygg klänning! jag drömmer om å få plats i mina jeans.höhö..



Å nej inte mera prover på fastnade mage...å inte få äta när man är tjock är som å inte få dricka dom ölen man själv köpt..?? eller nåt..

2010-05-18 @ 17:41:38
Postat av: Kjellmonika

i love this page keep it up.

2011-09-06 @ 12:57:21
URL: http://kjellmonika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0