2 Maj

tjo!
Sicket härligt väder vi har haft i dag då. När jag till slut kravlat mej upp ur sängen i dag så skickade jag iväg kråkan till affärn för att införskaffa smaskigt fika. Var så sjukt sugen på pågengifflar men självklart var dom slut. Fick bli lite annat smått och gott i stället. Jag fixade varsin latte och sedan satte vi oss på altanen och päste. För jävla gött! Sedan satt jag mej och solade en stund medan Håkan plockade ut lite blomkrukor. Så nu har jag fått färg på näsan och i urrigningen (det som sticker ut mest med andra ord höhö)
Nu är jag full av energi och tänkte börja städa lite här faktiskt. Får se hur länge jag orkar rent fysiskt men viljan finns i dag i alla fall och det är ju alltid något.

Här kommer några bilder:

Höll på att skratta ihjäl mej när jag såg den här. Håkan har tydligen smygfotat mig. Välkammad friss man har också...

mums!

finfint i rabatterna

Kommentarer
Postat av: syrran

haha finns ju inget läckrare än sängkammaruffs ju ;P

2010-05-02 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0