21 Maj

*Frust, stön bröl*
Denna värmen tar livet av mig! Mina fötter är som vedträn! Gnäll, gnäll, gnäll det är jag i ett nötskal det men ni börjar väl vänja er. Inte myckett sömn i natt som ni förstår så jag känner mig som en klubbad säl....jag ser tydligen ut som en också när jag ålar runt i sängen för det är Håkans nya smeknamn på mig...jävla sparris!
Hepp nu får det vara slutgnällt!
I dag är det 3 veckor kvar till lillkillens vräkningsdag. Han får ju gärna trilla ut tidigare höhö. Fast inte i morn! Alla dagar utom i morn. Ska spendera dagen med syster eftersom jag blir lämnad själv. Vet inte riktigt vad vi hittar på men det lutar väl åt en Skövdetripp, får försöka att knipa ihop härligheten och inte springa runt för mycket så det sätter fart på saker och ting.
Jahopp får se vad dagen har att erbjuda. Känner jag mig själv rätt blir det sängen om en stund igen...snark


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men du om han vill ut så har du nog inget val. ;P

2010-05-21 @ 10:29:09
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh kan du inte inte lägga ut en bild på magen nu? Se till att ligga högt med fötterna det hjälper (fast det vet du säkert utan att jag behöver tjata om det ;)) hoppas lilleman vill titta ut snart!

2010-05-21 @ 13:38:56
Postat av: Bella

3 veckor kvar? asballt ju! Heja heja! snart i mål nu ju! :D

2010-05-21 @ 21:05:52
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0