23 Maj

Tjo tjim!
Här sitter jag och päser i morgonrocken med matchande knullrufs och känner mej shleten. Blev lite sovmorgon i dag i vanlig ordning. Snart blir det ett djupdyk in i duschen så jag slipper skrämma fler grannar och svärfadrar höhö. Satt här i godan ro och surplade på mitt thé när jag hörde någon smyga in genom dörren. Det var svärfar som ville låna gräsklipparen. Nästan i samma veva knackar grannen på dörren och bjuder mej på smyckesparty nästa vecka (yey! det ser jag fram emot) och jag får stå och skämmas med mitt yrvakna yttre. Men men man kan inte va på topp jämt.

I går var det ju för jävla gött väder och jag och älskling grillade till det på kvällen. Här kommer två bilder
Haha Håkan ser ut som en liten gubbe med allt sitt skägg <3

Kotlett med pommes. mmmm.


Ska lägga uopp bild på maggen sen också men vi får nog ta nya bilder för den har så svårt för att fastna. Håkan lyckas med konststycket att få den att se så liten ut på bild.
Pappa och Margaretha kommer hit lite senare också för att fika så till dess hade jag tänkt svänga ihop en rabarberpaj så jag får sätta fart här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0