26 Maj

Snark!
Är så fruktansvärt seg i dag precis som i går. Har knappt sovit någonting i natt pga klådan så det resulterade i att jag legat däckad i sängen till 13.00 i dag. Man är ju så jävla allert!
I går hände det med andra ord ingenting förutom att jag var på smyckesparty i huset breve. Mycket trevligt och jag shoppade mej ett halsband och den remmen kan man även ha som armband om man virar den några ggr runt handleden..smart. Jag fick även ett jättegulligt bäddset till vagnen som Sandra ville bli av med. Man tackar och bockar för det har jag nämligen glömt att införskaffa.
När jag kom hem var köket upp och ner och Stig och kråkan var i full fart med att tapetsera. Håkan hade köpt en godispåse till mej, hade han kommit ihåg geischakålorna hade det ju blivit full pott för honom, men eftersom Stig var där slapp han undan brödkaveln höhö
Jag satt alltså och smaskade godis framför datorn medans dom pysslade med sitt. Kan ta en bild på´t senare så ni får se hur det ser ut så länge. Tror dom ska fortsätta i kväll igen.
Vad ska jag sysselsätta mit lata arsle med i dag då? Ska försöka få någonting gjort i alla fall typ tvätta och sånt bröte men först lite slösurfing!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh..geisha är så svinigt gött!

2010-05-26 @ 16:54:05
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0