27 Maj

Guuuuumöra!
Har precis kommit innanför dörren för jag och Håkan har varit i Vara och skrivit på faderskapspapprena, så nu vet jag att det är den 27:de maj i dag...tog ju bara några signeringar för mej att fatta *döööh* man är ju inte skarpast i kommunen för tillfället.
Kändes gött att få det gjort innan bebisen kommer i alla fall så nu får vi hoppas att det inte kommer ut en kines eller nåt höhö. "Men Håkan din pappa är ju lite mörk under ögonen"
Jahopp. Får se vad jag tar mej för i dag då. Trött som en utskiten bäver är man ju så jag tror jag drar täcket över huvudet om en stund. I kväll ska vi i alla fall till svärisarna och se om det är någon som röstar vidare Sverige i denna dära eurovisionen...tveksamt.


Kommentarer
Postat av: cammie

eurovisionen? har jag missat nåt? e det idag?

2010-05-27 @ 12:58:45
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Det tror jag absolut att du gör!! :)

2010-05-29 @ 14:33:45
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0