buhu

Har varit så fruktansvärt sugen på mannagrynsgröt med jordgubbssylt hela dagen och nu när jag äntligen fick fingret ur näsan för att veva ihop en portion så upptäckte jag att det bara låg typ tre mannagryn kvar i förpackningen. Började storlipa och Håkan undrade lite smått om världen hade gått under och det har den ju nästan...
Så jag vill bara tacka min kära syster som inte gjorde mej uppmärksam på att hon förbrukade nästan alla mannagryn sist hon var här. Stryk skulle du ha och stryk ska du få!

Kommentarer
Postat av: mrsjohansson

vilken tur! jag satt precis och kände mej sugen på lite stryk...när kommer du? ;P



japp visst var det fina kläder hihi..garderoben svämmar redan över här hemma men vad gör det =)

kan bli lite bökit i den klänningen ja..den randiga däremot har en fiffig dragkedja därbak så den går ju snabbt att få av sej =)

2010-05-26 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0