Mulet

Ja vart tog solen vägen egentligen? Var ju över hos grannen och supprajsade henne lite. Hon bjöd på ostbricka och jag sket hårt i att jag inte får äta nån ost så kommer killen ut med tre huvuden så vet ni varför höhö.
Vi satt och tjattrade en stund tills mina ögonlock började svaja (man är inte allt för pigg nu för tiden) så då kröp jag hemmåt och tänkte för mej själv att jag kanske skulle sätta mej ute i solen efter min siesta. Men heee solen är puts väck. Typiskt. Men då kan jag ju med gott samvete sitta och möla framför datorn resten av dagen och trycka i mig överbliven chokladpudding från i går. Finemang!

Förresten i går plockade kråkan ihop spjälsängen så jag kunde bädda den. Se så fint:

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad gulliga kläderna och sängen är!! Så smått! Ja det är jätte härlig färg! Riktigt somrigt :)

2010-05-18 @ 15:08:05
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Sara

Vet ni om det blir en pojke eller flicka än?

2010-05-18 @ 18:33:15
URL: http://saraleverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0