11 November

Pust. Nu sover lille plutt sin förmiddagsvila. Då kan jag passa på att sysselsätta mig med hjärndöda aktiviteter som att surfa nätet.
I går kväll hade Vide ett utbrott utan dess like. Antar att det är tänder och allt som sätter sina spår. Skrek som en stucken gris och vägrade somna fast han var så trött att ögonen gick i kors. Det slutade med att jag gick och la mig och lämnade över terroristen till Håkan. Då blev det minsann lugnt och fridfullt och inom bara några minuter sov han som en stock. WTF! Jaja han kände väl på sig att jag var trött och ville sova men det tänkte han ju inte gå med på höhö.

Lilla lurifax
 

Kommentarer
Postat av: syrran

det är säkert tänderna som gör det..hugo var också supergnällig då och hade ont =P

2010-11-11 @ 12:51:48
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0