13 November

Tjofadderittan fit..
Jahapp nu sitter jag alltså i en buss full med shoppingsugna brudar på väg mot el üllared.
Det blir med andra ord ingen bloggning idag (trodde ni) men självklart har jag krystat fram några halvtrevliga inlägg för att ni inte ska sakna mig allt för mö.
Lämna gärna en kommentar i inlägget om erat knäppaste Ullaredsköp, längsta tid ni stått i kö för att komma in, hur snygg egentligen Ola-Conny är på nära håll eller något annat snitsigt Ullaredsminne (eller hitta på nåt vettja det kan också bli kul). Bästa story får en dejt med han med tofflorna...eller nåt.
Själv har jag inget roligt minne. Första gången jag var där var jag liten och det enda jag kommer ihåg var att jag köpte ett gult nagellack. Senast jag var där satt jag ju i rullstol och fick kolla in i röven på alla bredarslade kärringar men om jag inte mins fel så fick i alla fall Jonny en jävligt läcker "sovamedhalvöppnaögonochvidöppenkäft" bild på mig eller?
Kanske har jag något skojigare att berrätta efter denna resan?

(bara så ni vet så vet jag att det heter Gekås men visst låter det snärtigare med üllared)

En annan buss i ett annat land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0