15 November

Hallå...
Jag sitter och slöar lite i soffan medans Vide sover. Har massor att göra i dag. Jag ska bland annat baka och städa. Jag har fått lite gjort redan så det börjar lätta lite på katastrofen. Under helgen har det vuxit berg av disk, tvätt och annan bröte överallt. Av någon underlig anledning fick jag för mig att jag skulle börja slå in de julklappar som jag köpte i Ullared och det blev ju inte mindre kaosartat här då. SUCK. Jaja jag har ju inget anant planerat i dag ändå. Det är ju förvisso föräldragruppsträff men den får jag nog hoppa över för Håkan har massor att göra på jobbet så då kan jag inte ta mig dit utom med buss och det orkar jag då rakt inte med i dag. Det får bli nästa gång helt enkelt.

Jag kan flyga jag är inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0