25 November

Verkade som om en del blev upprörda över mitt beteende i går men jag kände att alla andra börjar ju julpynta, hugga gran, slå in julklappar, fixa dopp i grytan, damma av tomteskägget och plocka fram julstjärnor och stakar. Men när jag vill tjuvstarta då får jag skäll? haha :P
Nä jag har fan gått som katten kring het gröt runt den där chokladkalendern sedan jag köpte den så den har klarat sig bra länge ändå *stolt som en tupp*
Vad händer i dag då? Inte så mycket som vanligt. Det yr och har sig ute. Längtar tills det slutar snöa och bara ligger och solen kommer fram så man vågar sticka ut näsan...

Så här såg det ut när jag stövlade ut i tisdags. Vad som fick mig att trotsa vädret? Fika såklart! Höhö.


Här ser ni också mina nya stövlar och min nya jacka. De skaffades i rättan tid...


Kommentarer
Postat av: Tess

Huh! När vädret varit sådär när jag varit ute så har jag velat krypa ner i Connors vagn :-) Han har det så mjukt och varmt där inne.

2010-11-25 @ 13:02:40
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Härligt väder... Eller så inte.

Här har vi bara jätte kallt -25.

Jag vill inte vara ute i onödan :)

2010-11-27 @ 14:21:37
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jakubhege

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2010-12-10 @ 13:50:55
URL: http://jakubhege.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0