26 November

Hallååååå.
Fasen det blev ingen bloggning igår för jag satt och glodde på dexter hela dagen lång så nu har jag sett färdigt på säsong ett. Vad ska jag göra i dag då? Lite nytta kanske? Dammsuga behöver jag ju verkligen göra...
Vad kan jag förtälja mer? Jo att jag ska börja jobba igen i januari. Fast bara varannan helg ungefär. Ser verkligen fram emot det. Blir ju lite segt att gå hemma trots att vi är många mammalediga nu. Sen är det ju roligare att vara ledig på sommaren så det ska jag se om jag kan försöka vara också sätta igång och jobba "på riktigt" efter sommaren så får Håkan vara pappaledig då.
Hepp nu ska vi se om jag kan få någonting gjort här då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0