28 November

Hallå hallå!
Det har varit en effektiv söndag än så länge. Håkan fick sovmorgon och innan Vide och jag jagade upp honom ur sängen så hade vi hunnit äta gröt, mysa, tvätta, vika tvätt, plocka iordning i köket, trava iväg till Shalins och handla, svänga ihop en lussekattsdeg och fixa iordning lite mysig ostbricka och glögg . Fast på väg till affären somnade Vide och sov som en stock tills mamma och pappa hunnit äta upp ostbrickan. Tajmat!
Nu jäser mina bullar och snart är det dags för pensling och garnering sedan ska dom in i ugnen. Håll tummarna för att dom går att äta för jag hade nämligen tänkt bjuda på dom på tisdag när jag har tjejerna hemma på fika.

Nu ska jag gosa lite med mitt troll som håller på och rullar runt här i soffan


Kommentarer
Postat av: Louise

Herre min satan vad du är på hugget idag! :) Hahaha är nog inte den bästa parkeringen om man säger så! Ja men då ska du åka till Jul-Svensson (finns mycket B-saker där oxå) eller Åhlens har mycket fint julpynt oxå :)

2010-11-28 @ 14:12:32
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med lussekatter det gillas =)

2010-11-28 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0