29 November

Tjo!
Nu sitter jag i soffan och päser. Har röjt runt lite här på förmiddagen precis som jag brukar. Känns inte som att man gör annat än städar, plockar och grejar. Kanske drar över huset med dammsugaren också eller så gör jag en fjäll och skiter i det hehe så blir det nog.
Väldigt fint väder ute i dag och det var nära att jag packade ner Vide i vagnen och tog en prommenad men latmasken tog över. Vide har varit väldigt gnällig nu på förmiddagen och innan han somnade protesterade han in i det sista. Phju! Kanske tand nummer två som sticker upp snart?

I går kväll kom familjen Dalemo hit och det var inte mina hembakade lussekatter som lockade allra mest verkar det som...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha gör en fjäll du =)

2010-11-29 @ 14:21:55
Postat av: Birgeranneli

Great site, keep up the good work

2010-12-10 @ 15:55:15
URL: http://birgeranneli.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0