30 November

Tja tja!
Har inte hunnit blogga någonting fören nu för jag har haft nästan hela högen med mammor här på fika. Vi blev även intervjuade av en gamal klasskompis till mig som ska skriva c-uppsats. Hoppas du fick ut någonting av vårat kackel hehe.
Har precis röjt upp lite här och sitter i soffan och päser och lägligt nog somnade även Vide då. Han har inte haft någon förmiddagsvila i dag så vi får se hur resten av dagen går. Han har ju inte på något vis varit gnällig heller så det är möjligt att han kanske inte kräver lika mycket sömn längre. Det kan ju även bero på att vi sov till nio i morse...
Morotspuré på burk har han smakat på i dag också. Mammas hemkok går ju inte att äta tydligen...
Hepp nu ska jag slösurfa lite så hörs vi senare!

Min profilbild på fejjan

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ville ju med komma =(

2010-11-30 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0