5 November

Morrn morrn!
I dag har Vide minsann skaffat sig sin första bula...eller nja det är mest ett blåmärke. Han hade hasat väldigt långt fram i sängen och när jag kom in och skulle ta upp honom blev han så glad och då brukar han slänga sig framåt med huvudet så han drämde ju det rätt i spjälorna. Ajaj. Fast han verkade inte tycka att det gjorde så ont. Han är lite röd där han slog i så just nu smälter det in med storkbettet haha. Får se om det ändrar färg.
I dag har jag mycket att göra. Måste tänka om gällande kläder tills på lördag men jag har redan en plan. Plocka iordning och duscha måste jag hinna med också.
I kväll ska vi till ett par vänner och äta tacos och se på Idol. Var längesedan vi sågs så det ska bli jättekul.
Hepp nu måste jag få lite frukost i magen.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahah YES!

2010-11-05 @ 11:54:34
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0