En listjävel

Ja nu håller jag nog som bäst på med att knö mig fram mellan Ola-Connysar och Borisar på Gekås. Därför har jag förberett en lista så ni har någonting att fästa blicken på denna trevliga lördag.

Lista snottad från Spiderchick.

4 TV-program jag ser: (på playen)

1. Bonde söker fru
2. Pensionärsjävlar
3. Böda camping eller vad det nu heter
4. Allt, allt, allt jag är mammaledig för fan!

4 saker jag gjort idag: ( i går blire ju)

1. Misslyckats med en sockerkaka
2. Misslyckats med hamburgare
3. Skvätt ner hela soffan med gröt (men det var mest någon annan punkt punkt punkt)
4. Funderat på att det vore bra om man klarade sig utan tänder

4 saker jag längtar efter:
1. Sommar!!
2. Att Vides tänder ska sluta göra ont
3. Jul såklart (men sen kan det bli sommar)
4. Jag längtar faktiskt pyttelite efter att få börja jobba igen... 

4 saker på önskelistan:

1. En jordenrunt resa eller va fan en ålandskryssning skulle nog också vara skôj
2. Att hela huset hux flux är färdigrenoverat och det blev precis så jäva bra som vi tänkt oss
3. En pyjamas vore ju inte helt fel...
4. Löständer till Vide eller kanske ett helt rum förvandlat till lekplats med bollhav och hela köret som han kan leka gärnet i när han blir större

Nämen det här var ju kul. Sno gärna denna listan och svara ni med vettja.

Också en muppig bild på det...


Kommentarer
Postat av: Entertaining

Very informative and enlightening website

2011-06-06 @ 15:53:50
URL: http://entertaining.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0