Sorry

April april eller snarare november november (?)
Det är ju inte jag som färgar håret (eller jo det är det men inte på mig själv)
Jag har i kväll piffat till "grannkärringa" som vill vara fin till Tennerifa resan. Hon blev så tjusig så goa Låle.
Men jag är allt lite sugen på att göra något drastiskt med mitt hår men det får jag inte för Diana höhö.

Här ska ni få se vad jag mer har pysslat med i kväll. Snacka om att jag gått bananas.




Flummade mest och kommer ju göra det mer noggrant nästa gång (om det ens blir så här jag sminkar mig) Huvudsyftet var att testa att dölja ögonbrynen med lim(!). Första gången jag gör det så jag räknade inte med att lyckas plus att jag som sagt bara flummade. Blir nog bra om jag verkligen går in för det. På håll i skumt ljus syns det inte och det är ju så det kommer bli på festen hehe. 
Aja det var kul att testa i alla fall.
Nu blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha PUH! :D fast du är snygg i allt hjärtat så du har min tillåtelse å färga... eller nää förresten, du är ju såå snygg i blont! och FRUKTANSVÄRT snyggt smink!! du är så gryyymm! jag vill bli sminkad av dig nån gång igen :D

2010-11-03 @ 22:17:03
Postat av: Louise

Tackar :) Fan vad coolt! Lite Twiggy sminkning nästan!:) Kommer bli sketa snyggt sen när du gör det på lördag! :)

2010-11-03 @ 22:42:05
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: cammie

haha, jag har oxå testat det där med lim och gömma ögonbrynen.. men det krävs fan träning för mitt blev inte bra. haha.. på halloween ska vara leopard med grym sminkning :)

2010-11-04 @ 16:31:59
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0