Väntar på Kråkan.

Jahopp nu har jag röjt upp lite här efter huliganerna. Vide har fått mat och var på väg att somna men när jag lade honom i sängen blev han helt plötsligt pigg som en mört...från koma till hyperaktiv på två röda.
Han får väl sitta och sprattla lite i sin babysitter så får vi se vad som händer.
Jag väntar på att Håkan ska komma hem med limpistolen. Började med min "huvudbonad" i går och den blir nog riktigt bra. Farliga grejer dom där limpistolerna för övrigt, höll på att bränna av mig ena fingertoppen, eller är det bara jag som är klantig nu igen...

Dagen sötaste bild. Syrran proppsade på att jag skulle klippa bort henne så det var jag ju tvungen till.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vilken härlig bild, skulle göra sig väldigt fin i svart/vit oxå :) Självklart blir det mycket bilder! :) Bara för jag säger det kommer jag säkert glömma den hemma! Ni får ha det så jätttekul i helgen oxå så glöm inte att ta många kort själv! :) (ta många på snygg-rockabillyn heheheh)

2010-11-04 @ 19:13:19
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon syns i spegeln =p

2010-11-04 @ 19:23:01
Postat av: Malin

Sötvide =)

2010-11-04 @ 20:27:39
Postat av: syrran

mäh du har ju faktiskt klippt bort dej själv också...;P

2010-11-04 @ 21:49:39
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Sophia



sv: tack, lillkatten mår bra nu :)



Riktigt söt bild!

2010-11-05 @ 07:35:12
URL: http://sophiaflobergseter.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0