15 Oktober

Morrn morrn!
I dag ville Vide gå upp klockan 06.30. Det ville inte jag men tyvär är det inte jag som bestämmer längre. Snark.
Till frukost åt jag mitt hembakta bröd. Åh så jag njöt. Dom var faktiskt ganska ätbara om man micrade dom länge och vräkte på med smör och marmelad och sköljde ner bitarna med thé utan att tugga. Helt klart värt allt slit i köket...NOT.
Jaja jag får väl hålla mig till kladdkakor helt enkelt.
I dag får vi besök av Sandra, Lukas, Marie och Hugo. Lite miniföräldragruppsträff över det hela. Tänkte att dom skulle få hjälpa mig äta upp resten av soppan som blev över från i går.
Hepp nu ska jag försöka hypnotisera min son till sömns för jag behöver i alla fall en powernamp för att bli männsika igen.
Hörs senare!

Jag tänker minsan inte sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0