19 Oktober

Hallå mina vänner.
I dag fick man minsann ligga och tryna till klockan nio. Inte helt fel.
Verkar som att det inte blir någon fika i dag med mammorna. Många som har snuviga barn och själv vill jag inte ut i regnet höhö. I eftermiddag däremot ska vi på återträff med föräldragruppen. Det ska bli lite spännande att se de andra bebisarna och höra lite hur förlossningarna gick.
Nu ska jag ställa mig i köket och greja lite så lilleman har någonting roligt att titta på (ja han älskar det) för det börjar bli lite gnälligt här. Dags för honom att sova en liten stund snart också.

Inte riktigt så här glad just nu


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket litet charmtroll! :)

2010-10-19 @ 20:31:40
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0