20 Oktober

Tjena tjena.
I dag har jag inte hunnit blogga ett enda skit som ni kanske märkt. Har nämligen spenderat dagen i skövde på KSS med Vide. Han skulle göra en isotop undersökning, en slags röntgen, av njurarna. Det är en sådan där rutinundersökning som görs efter att dom har haft uvi så man ser att det inte är något medfött fel med njurarna. Känns jättebra att dom kollar upp allt ordentligt. Vide skötte sig kanon trots att han blev stucken tre gånger (aj i mammahjärtat) inte lätt att sticka de där små liven.
När kontrastvätskan skulle verka i tre timmar drog vi till Dianus å Kalleballe och fikade och hade det allmänt gött. Vide slumrade gott på deras mysiga fäll i soffan. Personalen vi har mött i dag har varit helt underbar. Lidköpings torra idiotpersonal kan slänga sig i väggen.
När vi kom hem har vi myst i soffan hela familjen med pizza, godis och film.
Hmm hackigaste inlägget på länge men skit samma det har varit en lång dag och jag är rätt trött i bollen.
Nu ska jag slänga mig i sängen. Natti natti!

Den här fisen somnade tidigt i dag...inte så konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0