21 Oktober

Men åh! Välkommen tillbaka! Vad jag har saknat dig förbannade jävla mensjävel. I en perfekt värld hade du inte funnits...
Inte nog med det utan Håkan åker på konferens idag och kommer inte hem fören i morgon kväll. Dubbelsuck!
Hur fan ska det här gå? Jag vågar ju liksom inte sova själv. Bara tanken på det gör mig svettig under fötterna. Jag vet att jag är löjlig men jag kan liksom inte hjälpa det. Jag inbillar mig att det står läskikga gubbar utanför fönstrena, att någon under dagen har lyckats smita in genom den olåsta dörren och gömt sig i bastun för att på natten smyga fram och strypmörda mig eller liknande. Minsta ljud får mig att hoppa högt och ångra att jag någonsin lagt ögat på en skräckfilm.
Så är det någon som vill komma hit och leka vakthund? Jag bjuder på tre dagar gamel chokladpudding. Frestad? Va va va?

Har väl ingen bra bild att illustrera detta men lite läskig är den allt. Min bror dippar pommes i vaniljsås.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du får gå till min mor på badet! :)

2010-10-21 @ 11:17:59
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: cammie

blev riktigt frestad av den där 3 dagars gammla puddingen, så hade jag haft bil hade jag kommit ut =) haha

2010-10-21 @ 14:26:49
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0