25 Oktober

Tjena tjena.
Pausar lite i soffan efter att ha röjt upp lite. Nu är det i princip bara dammning och dammsugning kvar och möjligtvis två toaletter som behöver sig en omgång. Lilleman har somnat igen så nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Om jag kan skrapa fram något ätbart förstås. Det ekar rätt tomt i kyl, frys och skåp. Tur då att vi ska åka och storhandla i kväll. Är det bara jag som tycker det är roligt eller? Ostbricka får det banne mig bli till kvällsmat i dag. Är så grymt sugen på brieost! Skulle fan kunna gifta mig med en brieost (Håkan vill ju ändå inte).
Hepp frukost var det ja...

Så go så man skulle kunna käka upp honom men det får nog bli en macka


Kommentarer
Postat av: Mia

er tid kommer nog så småningom också;) jag vill gifta mig.. helst nu :/ men det finns det inga pengar till:/

får nöja mig med förlovningen ett tag till;)



Kram/Mia

2010-10-25 @ 11:17:13
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Aaw tack! Och hjälp vilken söt son ;D

2010-10-29 @ 20:47:39
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0