28 Oktober

Morrn morrn!
Hade i natt en väldigt sjuk dröm. Kommer inte ihåg alla detaljer men jag blev typ osams med allt och alla, Håkan gömde ett meddelande till mig i en bläckpenna, jag fick 400 kr i timmen för att plocka kantareller och baka bröd (ha!) också åkte jag en jävla massa hiss. Någon drömtydare där ute som har lust att ge mig en analys?
Nä jag vill nog inte veta.
Det blev förresten inget bad i dag för Vide vaknade med snorig näsa och hosta. För övrigt var jag tvungen att bokstavera dom orden i min mobil när jag messade förut. Känns som om dom kommer att användas mer flitigt nu när man har barn...

Snuvig men glad ändå



Kommentarer
Postat av: sändy

Skönt att man inte är ensam här på jorden med å drömma helt stört ;). vaknar alltid och tänker "det skulle bli en bra film" när det är för skruvat. haha!

stackars vide wild, han får krya på sej!Efter flytten får vi fanimej ta å ses:)

2010-10-28 @ 09:55:39
URL: http://darkling.blogg.se/
Postat av: Diana

hahah skulle nån betala dig för att baka bröd?höhö :P Vide är sååå söt så man smälter. puss!

2010-10-28 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0